توافقنامه خدمات آموزشی مابین مجموعه آموزشی
کلاسیتی (شهر کلاس) و دانش پذیر

مفاد ذیل توافقنامه خدمات آموزشی مابین آموزشگاه علمی آزاد شهر کلاس (کلاسیتی) به آدرس myclasscity.ir و دانش پذیر به عنوان استفاده کننده از خدمات کلاسیتی می باشد. لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های کلاسیتی متن توافقنامه به خوبی مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه آموزشی کلاسیتی و استفاده از هرگونه خدمات و تراکنش های مالی به هر شکل به منزله رویت و مطالعه دقیق این توافقنامه ، آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و تمام بندهای این توافقنامه می باشد.

این توافقنامه ، حقوق متقابل و الزامات آموزشگاه علمی آزاد شهر کلاس به عنوان مالک حقوقی مجموعه آموزشی انلاین کلاسیتی و “شما” به عنوان دانش پذیر و دانش پذیر را در هنگام عضویت و استفاده از خدمات آموزشی کلاسیتی تعیین می کند

در صورتی که شما با کلیات و یا بخشی از این توافقنامه موافق نیستید از سایت کلاسیتی خارج شوید و از آن استفاده ننمایید.

تعاریف توافقنامه

واژه های کلیدی استفاده شده در توافقنامه استفاده از خدمات آموزشی کلاسیتی در معانی زیر است:

  • کلاسیتی : درگاه خدمات اینترنتی و مجازی و غیرحضوری مجموعه آموزشی شهر کلاس است که برای ارائه خدمات آموزشی مجازی آمادگی کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و کلاس های پایه می باشد. از این پس در هر جای توافقنامه کلاسیتی به معنای اعضای هیئت علمی، تیم مدیریت یا پشتیبانی کلاسیتی است که تحت نظر آموزشگاه علمی آزاد کلاسیتی فعالیت می کنند.
  • دانش پذیر : دانش پذیری که در سایت کلاسیتی به آدرس myclasscity.ir ثبت نام کرده و از خدمات آموزشی این سامانه استفاده می نماید یا بازدیدکننده ای است که بخش های مختلف سایت را مشاهده می نماید.
  • دوره آموزشی : عبارت است کلاس درسی که به صورت برخط برگزار می شود و دانش پذیر آن را مشاهده می نماید یا به صورت ضبط شده در اختیار دانش پذیر قرار می گیرد.

ضوابط عمومی

کلیه اصول و شیوه ‏‌های سایت کلاسیتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران من جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و به طبع آن دانش پذیر نیز موظف به رعایت قوانین فوق الذکر و سایر قوانین مرتبط با دانش پذیر خواهد بود.

حریم خصوصی

کلاسیتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات این سامانه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کلاسیتی متعهد می‏‌شود در حد توان امنیت حریم شخصی دانش پذیران را تامین نماید و در این راستا، از دانش مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده دانش پذیران از کلاسیتی ، استفاده نماید. در واقع با استفاده از این سامانه، دانش پذیران رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهند.

دانش پذیر با اطلاع از اینکه هنگام استفاده از کلاسیتی ، ممکن است اطلاعاتی شخصی نظیر شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی ارائه کرده یا اطلاعاتی درباره سطح علمی و مقطع آموزشی خود را ثبت کند و رضایت می دهد کلاسیتی اطلاعات هویتی و تماس را در اختیار تیم پشتیبانی قرار می دهد، تا بتوانند درباره درخواستی که دارند، با دانش پذیران تماس بگیرند

کلاسیتی به هیچ عنوان اطلاعات ورود دانش پذیران را به محیط نرم افزار را از طریق پیامک یا ایمیل از آنها مطالبه نخواهد نمود . شناسه دانش پذیر و رمز عبور برای ورود به محیط سامانه می باشد و مسئولیت حفظ آن بر عهده استفاده کننده می باشد. در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک در حساب دانش پذیری خود، سریعا جهت تغییر رمز عبور خود اقدام فرمایید و کلاسیتی را از این فعالیت های مشکوک مطلع نمایید.

کلاسیتی این حق رو برای خود محفوظ می دارد در صورتی که شما از دوره ها و خدمات کلاسیتی استفاده کنید، جهت تبلیغات از رتبه شما در کنکور استفاده نماید.

به روزرسانی سامانه

کلاسیتی برای بهبود و افزایش کارایی زیرساخت های آموزشی خود هر زمان که صلاح بداند می تواند در عملکرد سامانه تغییراتی اعمال نماید . این تغییر ممکن است منجر به اختلال در عملکرد سایت، دسترسی به فیلم ها یا جزوه ها یا غیر فعال شدن سایت برای بازه زمانی کوتاه یا بلندی شود . دانش پذیر با علم به امکان توقف عملکرد سامانه از خدمات این سامانه استفاده می نمایند و حق هر گونه اعتراض یا جبران خسارت را نسبت به آن از خود ساقط می نمایند.

لینک به خارج از سامانه

در صورتی که آدرس اینترنتی دیگری (اعم از شبکه های مجازی و پرتال های دیگر) از محتوا های کلاسیتی سوء استفاده نماید و این محتوا درون هر یک از بخش های کلاسیتی وجود داشته باشد به معنی تایید فعالیت ها و محتوی آن آدرس اینترنتی نمی باشد . هر گونه تراکنش مالی یا تعهدی احتمالی از سوی آن سایت بر عهده پدید آورندگان آن سایت می باشد و مسئولیت استفاده از خدمات آن سایت تنها متوجه شخص دانش پذیر است.

مالکیت معنوی

کلیه حقوق مادی و معنوی کلاسیتی متعلق به مجموعه آموزشی شهر کلاس می باشد و هیچ یک از اساتید ، دانش پذیران و سایر استفاده کنندگان از کلاسیتی حق ندارند در تبلیغات خود به نحوی عمل نمایند که باعث گمراهی دانش پذیران شوند یا دوره های آموزشی خریداری شده را به ثالث بفروشند یا به صورت رایگان در اختیار اشخاص دیگر قرار دهند.

اعتبار استفاده از تمامی محتوای کلاسیتی (جلسات ضبط شده، آزمون ها، برنامه ها، گروه ها پشتیبانی و…) تا برگزاری کنکور همان دوره می باشد و برای پایه های دیگر تا پایان سال تحصیلی قابل استفاده خواهد بود.( به عنوان مثال؛ کلاس های ویژه کنکور تیر ماته، پس از برگزاری تیر ماه از روی پنل دانش پذیر حذف خواهد شد؛ برای سایر پایه ها محتوای آموزشی تا پایان خرداد ماه سال تحصیلی ثبت نام دانش پذیر در سایت باقی خواهد ماند.

ضوابط مربوط به دانش پذیران

کلیه دانش پذیرانی که قصد استفاده از محتوا و خدمات کلاسیتی را دارند می بایست، ابتدا نسبت به ثبت دقیق و صحیح مشخصات هویتی و عمومی مندرج در کلاسیتی اقدام نمایند تا بتوانند از امکانات سامانه بهره مند شوند.

نام دانش پذیری و رمز ورود حساب دانش پذیر، کاملا شخصی و محرمانه بوده و دانش پذیر نمی توانند اطلاعات مذکور را در اختیار دیگری قرارداده و یا اجازه استفاده از محتوا و خدمات خریداری شده از شبکه به دیگری بدهند. بطور کلی دانش پذیر مسئول تمامی فعالیت ها، اقدامات و استفاده هایی هستند که با نام دانش پذیری و رمز ورود صورت می پذیرد.

دانش پذیر با ثبت نام و پرداخت هزینه های مرتبط ، مجوز غیر انحصاری و غیر قابل انتقال، بهره برداری از خدمات آموزشی کلاسیتی را دریافت می نماید و حق بازپخش محتوای دریافت شده در هیچ محیطی تحت هیچ عنوانی را نخواهد داشت. بدیهی است در صورت بازنشر محتوای آموزشی یا تخلف از قوانین کلاسیتی علاوه بر تعلیق نام دانش پذیری ، حق تعقیب کیفری و مطالبه خسارت حقوقی را برای کلاسیتی محفوظ می باشد

اعتبار استفاده از تمامی محتوای کلاسیتی (جلسات ضبط شده، آزمون ها، برنامه ها، گروه ها پشتیبانی و …) تا برگزاری کنکور آن سال قابل استفاده خواهد بود.

هر دانش پذیر تنها می تواند یک حساب دانش پذیری در سایت داشته باشد چنانچه دانش پذیری از حسابهای متفاوت استفاده نماید کلاسیتی می تواند تمام حسابهای دانش پذیری را لغو نماید.

دانش پذیر ملزم می باشد از حساب بانکی و کارت عابر بانک متعلق به خود او استفاده نماید یا درصورتی که متعلق به دیگری می باشد باید از مالک حساب بانکی اذن در استفاده از موجودی حساب را داشته باشد .

عودت وجه به علت استفاده غیر مجاز از حساب دیگری فقط در صورت ارائه رای قطعی مرجع قضایی مبنی بر سو استفاده از حساب بانکی به شرطی که کابر از خدمات سامانه استفاده ننموده باشد مقدور خواهد بود در صورتی که شاکی نتواند قبل از استفاده کابر از خدمات سامانه دعاوی قضایی خود را به نتیجه برساند موظف است علیه دانش پذیر اقدامات لازم را انجام دهد و در این مورد کلاسیتی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

دانش پذیر با علم به اینکه کلاسیتی تنها یک سایت آموزشی است در این سامانه ثبت نام می نماید کلاسیتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال قبولی دانش پذیر در امتحانات ورودی دانشگاه نداشته و در صورتی که به دانش پذیر یا خسارت مالی، معنوی ناشی از استفاده از دوره های آموزشی وارد شود ملزم است مستقیما از مسبب آن شکایت نماید.

دانش پذیر موظف است که به شکل هفتگی یا روزانه اطلاعیه های قرار داده شده در شبکه های مجازی و سایت کلاسیتی را دنبال نماید و عدم پیگیری دانش پذیر مسئولیت های بعدی را از کلاسیتی سلب می کند.

دانش پذیر موظف به حضور به شکل برخط در دوره های آموزشی می باشد؛ و غیبت های مکرر (بیش از 5 جلسه) به اولیا دانش پذیر اطلاع داده می شود و چناچه غیبت دانش آموز ادامه یابد هیچ مسئولیتی متوجه کلاسیتی نمی باشد.

در مکانیزم پرداخت اقساطی و غیر اقساطی چنان چه دانش پذیر پس از برگزاری اولین جلسه کلاس های سالیانه تصمیم به انصراف داشت با کسر 40 درصد مبلغ کل دوره مابقی مبلغ به شماره کارت یا حساب پرداخت کننده وجه اولیه پرداخت خواهد شد.

در خرید اقساطی چناچه مدت 15 روز از سر رسید پرداخت اقساطی گذشته باشد کلاسیتی این حق را داشته که دوره ها دانش پذیر را به طور کلی معلق نماید.

کلاسیتی اساتید و پشتیبان های خود را در سایت myclasscity.ir معرفی می نماید و هر گونه فعالیت سایر افراد یا ادعای آن ها با کلاسیتی بی پایه اساس بوده و هر گونه خسارت ناشی از عدم توجه به این بند متوجه دانش پذیر خواهد بود.

تغییر شرایط و ضوابط

کلاسیتی می تواند در هر زمان تمام یا بخشی از شرایط و قوانین استفاده از سامانه را تغییر دهد تغییرات ایجاد شده فورا در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می شود و از طریق سایت در دسترس دانش پذیر قرار داده میشود. ادامه استفاده از کلاسیتی به منزله مطالعه این صفحه ، آگاهی از شرایط جدید و قبول آن می باشد.

شرایط و قوانین موجود در این صفحه آخرین تغییرات مربوط به توافقنامه استفاده از کلاسیتی بوده و جایگزین کلیه توافقات قبلی می باشد کلاسیتی پیشنهاد می کند یک نسخه چاپی یا الکترونیکی از این توافق نامه را برای ارجاعات بعدی نزد خود نگه دارید.