مهرزاد شکوریان

مهرزاد شکوریان

مدرس و مولف شیمی کنکور و پایه

مهرزاد شکوریان – مدرس شیمی دهم و یازدهم و کنکور

درباره استاد:

استاد مهرزاد شکوریان در سال ۱۳۹۰ وارد رشته شیمی محض دانشگاه گیلان شد. بنا به گفته خودش، زمانی که یکی از همکلاسی‌هایش  اشتیاق و علاقه او به تدریس را مشاهده کرد و به او پیشنهاد داد که تدریس کنکور را آغاز کند.

داستان تدریس استاد از از مهر ماه 91 با تدریس المپیاد شیمی در دبیرستان استعداد درخشان شهر رشت آغاز شد. استاد می‌گوید:

“در شروع کار اونقدر سنم کم بود، گاهی اوقات کادر مدرسه که هنوز کامل من را نمی‌شناختند، با دانش‌آموزان مدرسه اشتباه می‌گرفتنم!”

به گفته دانش‌آموزان قدیمی استاد، اونقدر اشتیاق استاد برای رشد و کمک به بچه‌ها زیاد بود که محبوبیت استاد در بین دانش‌آموزانش به مرور زمان بیشتر شد و کلاس‌های  استاد به سرعت در شهر رشت پر می‌شدند.

روند آموزش المپیاد و کنکور بچه‌ها ادامه داشت تا استاد تصمیم گرفت پس از اتمام دوره کارشناسی در ۷ ترم تحصیلی با رتبه یک دوره کارشناسی و رتبه ۳۸ کنکور کارشناسی ارشد برای ادامه تحصیل به تهران و دانشگاه تربیت مدرس کوچ کند. به گفته استاد:

“وقتی وارد دوره ارشد شدم، سریع به سراغ بهترین استادگروه شیمی تجزیه برای کسب تجربه رفتم. استاد بی‌نظیر من کسی نبود، جز پروفسور یمینی، یکی از دانشمندان برتر جهان در شیمی. به جرات می‌تونم بگم کلاس استاد باعث شد علاقه من به تدریس چندین برابر بشه. چالش جدید من ادامه تدریس در رشت و شروع تدریس و مشاوره در تهران بود. خداراشکر به نظر خودم توانستم هر دو زمینه موفق باشم و برم سراغ چالش جدید. در سال ۹۶ از دانشگاه تربیت مدرس فارغ‌التحصیل شدم و در کنکور دکتری رتبه ۳۷ را کسب کردم. زمان سریع گذشت و رسیدیم به دوران کرونا و من مجبور به بازگشت به شهر زیبای خودم، یعنی رشت شدم.”

پس از کرونا، استاد با توجه به تجربیاتی که در زمینه تدریس آنلاین المپیاد داشت، تصمیم گرفت یک کلاس آنلاین تاسیس کند و از سال ۹۸ تاکنون در حال تدریس در پایه‌های مختلف است. دانش‌آموزان به او “کیمیاگر شیمی” می‌گویند، اما خود استاد زیاد به این القاب علاقه ندارد و نام معلم را به هر یک از این القاب مناسب‌تر توصیف می‌کند…

برای شرکت در کلاس های آنلاین دهم و یازدهم و دوازدهم شیمی کنکور استاد می توانید از طریق سایت https://app.myclasscity.ir خرید خود را انجام دهید.

برای مشاهده نمونه تدریس استاد روی ویدئو زیر کلیک کنید

ایمیل

sup@m.classcity.ir

صفحه اینستاگرام

@shimibamehrzad

شماره تماس

09197931854 - 01332265824

تلگرام

@shimibamehrzad

ویژگی های تدریس و افتخارات

در این بخش به برخی ویژگی ها تدریس استاد می پردازیم:

  • تدریس مفهومی و جامع شیمی؛ بررسی کامل کتاب درسی و تمرینات کتاب ، ارائه نکات تستی ، تکلیف و رفع اشکال ، آزمون و برنامه راهبردی
  • مبدع روش SITOC (روش بررسی مفاهیم به کتاب مثال در شیمی)
  • مبدع روش MOC (تکنیک محاسبات فوق سریع)
  • مدیر، موسس و مدرس شیمی مجموعه آموزشی کلاسیتی
  • مدرس آموزشگاه برتر و مدارس رشت، تهران و کرج و …. 
  • تطبیق 85 درصدی جزوات با کنکور های سراسری و امتحان نهایی
  • مدرس بیش از ده ها رتبه زیر 1000 در کنکور های چند سال اخیر
  • مدرس صدا و سیما 

دوره های ارائه شده توسط این مدرس